Spałam w najlepsze, gdy ktoś wszedł do mojego pokoju i odsłonił zasłony. Cholera kto musi być, aż taki zły na mnie, że musiał wyciągać mnie z mojego transu? Otworzyłam leniwie oczy. Moja mama stała nade mną z uśmiechem na twarzy. Ohh jakie to słodkie, ale ja chce jeszcze pospać!
-Wstawaj słońce! Już 10 rano, nie będziesz aż takim leniuchem. - pociągnęła moją kołdrę, która spadła na ziemię. Skuliłam nogi.
-Ja się nigdzie nie ruszam, a po drugie muszę leżeć w łóżku, więc mam pretekst by spać dłużej. Dziękuje za uwagę i proszę o oddanie mi mojej kołdry. - Spojrzałam na mamę, która kręciła nie zadowolona głową. Nie miałam jej tego za złe, bo pewnie strasznie ją wkurwiałam. No ale cóż, takie są już nastolatki. Podniosłam się do pozycji siedzącej. Przetarłam zmęczone oczy. Moja mama otworzyła okno. I dobrze zrobiła, bo było strasznie duszno, a na zewnątrz było tak gorąco jak byście rozgrzali patelnie. Masakra.
-Jak ma na imię ten chłopak? - spojrzała na mnie z uśmiechem przyklejonym do twarzy. Wiedziałam, że kiedyś zacznie się o niego wypytywać, ale co miałam jej powiedzieć? Przecież prawie nic o nim nie wiedziałam.
-Justin.- spuściłam głowę w dół. Nie chciałam by zobaczyła moje rumieńce. Zawsze tak mam jak mówię o jakimś przystojnym chłopaku. Ale tak już miałam i nie mogłam tego zmienić.
-Widzę że się rumienisz! - zaśmiała się cicho i ominęła moje łóżko. Stanęła w drzwiach. - Za 15 minut śniadanie nie spóźnij się bo będziesz jeść sama. Kocham Cię! - ostatnie słowa powiedziała zaa drzwi .
-Ja Ciebie Też! - odkrzyknęłam.
Lubię spędzać czas z moją mamą. Jest bardziej wyluzowana niż inne mamy moich koleżanek. Jest dla mnie jak siostra. Mogę jej powiedzieć o wszystkim, dosłownie! Rozmawiałyśmy na każdy temat. Zawsze mogę je zaufać, kiedy mam jakiś problem ona pomorze mi go rozwiązać. Po prostu jest moją idealną mamą, której bym na żadną inną nigdy nie wymieniła.
Wstałam leniwie z łóżka. Otworzyłam moją szafę. Wczoraj mama pomogła mi się wypakować. Więc wszystko było ładne poukładane. Do czasu. Mimo tego, że nie potrafię usiedzieć w domu zbyt długo, to nie umiem utrzymać porządku w szafie. Zawsze mam ją po przewracaną o 360 stopni. No ale chyba, każda dziewczyna tak ma prawda?
Wyjęłam z szafki niebieskie szorty, białą bluzkę z napisem "Crazy" .Poszłam do łazienki. Ubrałam się. Stanęłam przed lusterkiem. Boże jak ja wyglądam. Jak jakiś potwór. Umyłam twarz. Nałożyłam podkład. Jasny cień na powieki oraz kreski. Idealnie. Na usta nałożyłam jasną pomadkę. Wręcz różową, ale nie jakąś bardzo widoczną. Z włosami nie robiłam nic wielkiego. Złapałam je i na szybko zrobiłam koka.
Uff teraz wyglądam normalnie. Wreszcie.
Wyszłam z łazienki. Wyciągnęłam z pod łóżka czerwone Vansy . Założyłam je i zeszłam na dół. Moja noga już tak nie bolała jak wczoraj, ale nadal wolałam ją obandażowywać. Tak dla upewnienia, że nic się nie stanie. Na dole babcia ustawiała koszyczek z świeżymi bułkami i chlebem. Zawsze uwielbialiśmy świeże pieczywo, a babcia Merry uwielbiała chodzić po nie z samego rana. Taka jakby tradycja. Usiedliśmy wszyscy przy stole. Mój brat James ledwo siorbał swoje kakao, a jego twarz prawię co upadała na talerz przed nim. Biedne dziecko. Dlaczego musi wstawać tak wcześnie. Uśmiechnęłam się nie wiem dlaczego, tak bez powodu.
-Mamo możesz podać mi miód.- poprosiłam grzecznie. Moja mama miała na imię Kristen . Była brunetką i miała zielone oczy. Uwielbiam ją. Każdy mi mówi, że jestem wykapana mama. A mi to nie przeszkadza. Lubie jak ludzie tam mówią. Moja mama jest dla mnie mentorem, dobrą duszyczką. Nikt chyba nie miał na głowię tyle co ona. Mama podała mi miód. Boże kocham miód. Bym mogła go jeść litrami. Ale każdy ma swoje zwariowane uzależnienia. Moim jest miód! Hahah mniejsza o to.
-Dziękuje. - odeszłam od stołu i poszłam zanieść talerz do zmywarki.
-Mój też. - powiedział James. Był taki słodziutki. Miał tylko 6 lat, ale już był niezłym rozrabiaką. Jak to mówi moja mama " szybki Bil". Nie wiem czemu i wole nie wiedzieć. Jamie pobiegł do salonu i rzucił się na kapę.
-Ooo jaka zimna! - zamkną oczy . Czasami jest taki głupiutki.
-Mamo idę się przejść. Jestem pod telefonem jakby coś. - uśmiechnęłam się do niej.
-Tylko nie uprawiaj seksu z tym ... -pomyślała chwilę.- Justinem w aucie. Nie chce mieć już wnuków. - zaśmiała się razem z babcią.
-Ja po prostu nie mogę z wami wszystkimi! - krzyknęłam. Wyrzuciłam ręce i się zaśmiałam. Czasami one są takie głupie. Ale i tak je kocham.
Wyszłam z domu i poszłam do parku, który miałam już wczoraj na oku. Jednak mój "wypadek" zmarnował mi szansę na poznanie tego miejsca. Przeszłam przez bramę i pierwsze co zauważyłam to obściskującą się parę. Jeszcze mało by brakowało, żeby uprawiali tu seks. Masakra. Dopiero teraz zauważyłam, że ten park jest połączony z normalnym miejskim. Pewnie z tond Justin wyjechał, kiedy na mnie wpadł. A może jest gdzieś tu. Idę się rozejrzeć.
JUSTIN POV*
Jeździliśmy deskami po rampach. Zrobiłem ostatnie triki i wyjechałem z rampy, żeby inni mieli trochę miejsca do popisu. Podjechałem do Lil'a który rzucił mi wodę w butelce. Upiłem trochę.
-Stary pacz jaka laska. - szturchnął mnie. Spojrzałem na niego.
-Gdzie? - spytałem. Pokazał mi ją. Kurwa. Przecież to Chloe. Uśmiechnąłem się na samą myśl o tym, że tu jest. Lil się na mnie spojrzał.
-Stary to ja ją wyczaiłem! Zaklepana. - zaczął biegnąć do niej ruszyłem za nim. Specjalnie zagrodziłem mu drogę. Zaśmiałem się widząc go, aż tak zdeterminowanego podejściem do Chloe. Lil spojrzał się na mnie złowieszczo i chciał mnie wyminąć. Jednak ja nie dałem za wygraną. Od razu dołączyli do nas Nick , Kendal i Logan. Zaczęliśmy go wkurzać.Uwielbialiśmy to. Zawsze gdy wyczaił jakąś dziewczynę po prostu, chcieliśmy zrobić wszystko, by do niej nie podszedł. Wszyscy wybuchliśmy śmiechem. Lil się na mnie wkurzył i zaczął gonić mnie po boisku od kosza. Jak zawsze!
-Zaraz cię złapie Justin! - zaczął krzyczeć. -Przede mną nie uciekniesz! - zaśmiałem się na to jaki czasami głupi potrafi być. Lil jest moim przyjacielem od 5 klasy podstawówki, kiedy jakiś starszy chłopak chciał mnie pobić, on stanął w mojej obronie. Dla niego nie skończyło się to dobrze bo oberwał, ale zdobył nowego kumpla. Od tamtego czasu jesteśmy normalnie jak bracia.
-Jakie dzieciaki. - usłyszeliśmy kogoś głos. To była Lili. Patrząc na nią mówię wam, chodząca wkurwiająca seks bomba. Każdy się za nią ogląda. Mówiąc każdy, nie mam tu na myśli siebie. Ta laska czasami doprowadza mnie do szału, a ja uwielbiam ją wkurwiać. Złapałem ją za nogi i przełożyłem przez ramię. Zaczęła mnie bić nogami i swoimi małymi piąstkami.
-Justin ty chuju! - zaczęła się drzeć. Chłopaki zaczęli się śmiać. Odłożyłem ją na ziemię. Uderzyła mnie pięścią w klatkę piersiową. - Jesteś jebaną cipą Justine Bieberze. - uśmiechnęła się zadziornie.
-Tak. - przybliżyłem ją do zielonej kraty otaczającej boisko. Spojrzałem na nią. Jej mina była bezcenna nie spodziewała się tego.
-Tak.. - powiedziała cicho. Przybliżyłem się do jej ust.
-Uuuu.- Lil i Kenadal zasłonili usta pięściami. Lily chciała mnie już pocałować, a ja się odsunąłem.
-Możesz o tym tylko śnić kotku. - mrugnąłem do niej . Przybiłem z chłopakami piątkę. Przeszedłem przez ogrodzenie. Obejrzałem lekko park. I zauważyłem Chloe. Podszedłem do niej i zakryłem jej oczy. Ciekawy czy zgadnie kto to.
-Hymm . - zaczęła dotykać ręką mojego bicepsa. - Zdecydowanie Justin. - odsłoniłem jej oczy.
-Dobra jesteś. Nie wiedziałem że rozpoznasz mnie po bicepsie. - uśmiechnąłem się. Chloe zakryła twarz i się obróciła.
-Co się stało? - stanąłem przed nią. I dopiero teraz zauważyłem że się rumieni. Złapałem jej twarz i lekko musnąłem jej usta. Ona znów zakryła twarz.
-Bo będę wyglądać jak burak! - zaśmiałem się .
-To będzie mega uroczym burakiem. - powiedziałem jej do ucha. Spojrzała na mnie. Uśmiechnęła się. Chloe były inna niż każda dziewczyna, którą znam. I była mega seksowna. Dlatego Lil od razu zwrócił na nią uwagę. Chloe usiadł na ławce w pobliżu nas. Ruszyłem w ślad za nią.
-Kto to ten chłopak z którym biegałeś po boisku? - spojrzała na mnie.
-Mój przyjaciel. Jest po prostu dla mnie jak brat. A ci chłopacy to Nick, Kendal i Logan. Kiedyś ich poznasz. - uśmiechnąłem się. Popatrzałem na boisko. Stała tak Lily z jej psia psiapsiółką Dylan. Wkurwiały mnie obie.
-A ta wymalowana dziunia? - zrobiła minę jakby była nią znudzona.
-Wymalowana lala, ma na imię Lili. Wkurwiające babsko. - spojrzałem na nią, a ona na mnie. - Okey choć coś zjemy bo umieram z głodu. - wstałem i podałem rękę Chloe. Złączyliśmy razem palce. Ja prowadziłem, bo ona była tu nowa i już widzę jakbyśmy doszli do jakiej kol wiek restauracji albo stoiska z jedzeniem. No ale nie winie jej za to jest tu nowa. Szliśmy jakieś 5 minut i doszliśmy do "Starbucksa" . Zamówiliśmy 2 kawy na wynos i wyszliśmy.
-Chce do Macdonald albo KFC ! Justin mam ochotę na fast foody! - ta dziewczyna coraz bardziej mnie zadziwia.
- Serio? Nigdy nie widziałem żeby dziewczyna błagała chłopaka o pójście do Macdonaldu albo KFC . Hahha . - wyrzuciłem puste opakowanie do kawie do kosza.
-Ja po prostu jestem oryginalna. - zatrzepotała rzęsami i poruszyła dziwnie brwiami . Już polubiłem te dziewczynę! Poszliśmy do KFC i każde z nas coś zamówiło.Wybraliśmy stolik przy oknie. Zaczęliśmy jeść.
-Justin?- spojrzałem na Chloe wycierała kąciki ust serwetką.
-Tak? - spytałem . Napiłem się Pepsi. Ach w końcu coś na ochłodę.
-Opowiesz mi coś o sobie? - spojrzała się na mnie. Położyła ręka pod brodą. To bardzo ciekawe. Nigdy w życiu nie pomyślał bym, że kogoś będzie ono interesować.
-A co konkretnie? Wiesz nie mamy za dużo czasu, a całego życia Ci nie opowiem.- brunetka machnęła ręka jakby miała tego czasu nie wiadomo ile.
-Uwierz mi mam go dużo mogę wrócić do domu o 3 nad ranem, ale chce coś o tobie wiedzieć. Na przykład ile masz lat , jak się nazywasz, twój numer telefonu. - uśmiechnęła się . Aha to oto chodziło. Czemu po prostu nie zapytała. Opuściłem głowę i zacząłem się śmiać.
-Co jest w tym zabawnego? - spojrzałem na nią. Uniosła jedną brew i miała duże oczy wyglądała co najmniej dziwnie.
-Mogłaś po prostu spytać. Daj mi swój telefon. - wyciągnąłem rękę ku niej. Po chwili trzymałem w ręce jej telefon. Wpisałem swój numer. - Masz zapisz mnie jak tam sobie chcesz. - Chloe wcisnęła parę przycisków i się uśmiechnęła. Pewnie podpisała mnie jakoś głupio nie wnikam. Wszyliśmy z KFC i poszliśmy w stronę domu brunetki. Spojrzałem na nią cała się trzęsła. Zdjąłem bluzę.
-Załóż. - podałem jej na co ona szybko ją założyła.
-Jak ciepło. - schowała ręce tak w rękawach że nie było ich widać. Po chwili byliśmy już pod domem Chloe. Spojrzała na niego.
-Może wejdziesz? - spytała. Schowałam ręce do kieszeni.
-Może innym razem troszkę mi się spieszy. - Chloe się do mnie przysunęła i po chwili byliśmy już przytuleni.
-Jak ciepło. - zachichotała. Normalnie urocz ość emanuje od niej z kilometra. Pocałowałem jej czoło. Znów zachichotała. Po prostu ta dziewczyna jest inna. W dobrym sensie tego słowa znaczeniu.
-Muszę już iść. - uśmiechnąłem się do niej. Wydęła dolną wargę i zrobiła duże oczy. -Jutro się spotkamy. - złapałem jej twarz w swoje ręce i pocałowałem ja. - Do jutra. - Chloe pobiegła do drzwi. Pomachała mi i się za nimi schowała. Ta dziewczyna jest po prostu urocza. Uśmiechnąłem się i poszedłem w kierunku parku. Jakoś muszę się dostać do domu.
_________________________________________________________________
-Justin?- spojrzałem na Chloe wycierała kąciki ust serwetką.
-Tak? - spytałem . Napiłem się Pepsi. Ach w końcu coś na ochłodę.
-Opowiesz mi coś o sobie? - spojrzała się na mnie. Położyła ręka pod brodą. To bardzo ciekawe. Nigdy w życiu nie pomyślał bym, że kogoś będzie ono interesować.
-A co konkretnie? Wiesz nie mamy za dużo czasu, a całego życia Ci nie opowiem.- brunetka machnęła ręka jakby miała tego czasu nie wiadomo ile.
-Uwierz mi mam go dużo mogę wrócić do domu o 3 nad ranem, ale chce coś o tobie wiedzieć. Na przykład ile masz lat , jak się nazywasz, twój numer telefonu. - uśmiechnęła się . Aha to oto chodziło. Czemu po prostu nie zapytała. Opuściłem głowę i zacząłem się śmiać.
-Co jest w tym zabawnego? - spojrzałem na nią. Uniosła jedną brew i miała duże oczy wyglądała co najmniej dziwnie.
-Mogłaś po prostu spytać. Daj mi swój telefon. - wyciągnąłem rękę ku niej. Po chwili trzymałem w ręce jej telefon. Wpisałem swój numer. - Masz zapisz mnie jak tam sobie chcesz. - Chloe wcisnęła parę przycisków i się uśmiechnęła. Pewnie podpisała mnie jakoś głupio nie wnikam. Wszyliśmy z KFC i poszliśmy w stronę domu brunetki. Spojrzałem na nią cała się trzęsła. Zdjąłem bluzę.
-Załóż. - podałem jej na co ona szybko ją założyła.
-Jak ciepło. - schowała ręce tak w rękawach że nie było ich widać. Po chwili byliśmy już pod domem Chloe. Spojrzała na niego.
-Może wejdziesz? - spytała. Schowałam ręce do kieszeni.
-Może innym razem troszkę mi się spieszy. - Chloe się do mnie przysunęła i po chwili byliśmy już przytuleni.
-Jak ciepło. - zachichotała. Normalnie urocz ość emanuje od niej z kilometra. Pocałowałem jej czoło. Znów zachichotała. Po prostu ta dziewczyna jest inna. W dobrym sensie tego słowa znaczeniu.
-Muszę już iść. - uśmiechnąłem się do niej. Wydęła dolną wargę i zrobiła duże oczy. -Jutro się spotkamy. - złapałem jej twarz w swoje ręce i pocałowałem ja. - Do jutra. - Chloe pobiegła do drzwi. Pomachała mi i się za nimi schowała. Ta dziewczyna jest po prostu urocza. Uśmiechnąłem się i poszedłem w kierunku parku. Jakoś muszę się dostać do domu.
_________________________________________________________________
Kolejny rozdział pisany dzisiaj przez 4 godziny, ale to nicz. :)
Myślę że może chociaż trochę przypadnie wam do gustu :)
Miłego czytania :)
PISANE PRZY PIOSENCĘ
Myślę że kolejny rozdział będzie nie bawe i przepraszam za "JUSTIN POV*" bo trochę mi nie wyszedł xD
ENJOY!





